Російська мова:с.48-49, читать, упражнение с домиком.
Природознавство:с.51-52,переказувати і відповідати на питання.
Природознавство:с.51-52,переказувати і відповідати на питання.
Шановні батьки!
У п'ятницю, 27 листопада о 15.00 відбудуться батьківські збори.
Поради батькам
1. Не
навчивши спілкуванню і співпраці, ми не навчимо дітей вчитися.
2.Ставимо задачу
виховання у дітей культури спілкування:
- слухати кожного,
хто говорить;
- учень повинен
уміти слухати вчителя (відклади всі справи, вислухати);
- слухати учня
(правильно говорить, чи ні, згоден - не згоден, не викрикувати, бути стриманим,
а деяким учням бути активнішими);
-вільна праця
ефективніша за підневільну ( самостійно виконувати завдання, доказати,
що вже досяг упіху, аналізувати
написане, прочитане, почуте; не вмів –
навчився, на мою думку…, правило
говорить…, не згоден з почутим… );
- повідомити
батькам, що нового дізнався на уроці; це легко чи важко, можу навчити іншого;
- учень повинен
бути допитливим, задавати запитання,
сперечатись доводити, мати особисту думку;
3.Формувати
самооцінку учня:
- легко – важко
-цікаво – нецікаво
- можу застосувати
– не можу застосувати
- не кажу не можу,
а кажу навчусь.
4.
Те, що я чую - забуваю;
Те, що я бачу і чую
– трохи пам’ятаю;
Те, що я бачу, чую, говорю – починаю розуміти;
Те, що я чую, бачу, обговорюю, роблю – набуваю
знань і навичок.
Передаю знання іншим, я стаю майстром.
Ось чому важливо
учням коментувати, промовляти, доводити, погоджуватись чи заперечувати, щоб
навчитись вчитись.
5.Діти хочуть і
чекають правил:
* Правила (обмежень, вимог, заборон) повинні бути у житті дитини.
*Правил(обмежень,
вимог, заборон) не повинно бути багато,
вони повинні бути гнучкими.
*Батьківські вимоги
не повинні вступати в протиріччя з важливими потребами дітей.
* Правила (обмежень, вимог, заборон) повинні бути
узгоджені дорослими між собою.
*Тон повідомлення
дружньо – пояснювальний.
*Дитина визиває у
вас своєю поведінкою негативні хвилювання, повідомте їй про це.
*Повідомляйте від І
особи (мені не подобається…., я не люблю…,мене засмучує...)
*Щоб не виникали
проблеми і конфлікти порівнюйте очікування з можливостями дитини.
*Щоб досягти
успіху будьте послідовні, це гарно організована, раціональна і систематична робота.
Комментариев нет:
Отправить комментарий