Страницы

среда, 25 ноября 2015 г.

Домашнє завдання: четвер,26.11.2015

Російська мова:с.48-49, читать, упражнение с домиком.
Природознавство:с.51-52,переказувати і відповідати на питання.
           


                     Шановні батьки!

У п'ятницю, 27 листопада о 15.00 відбудуться батьківські збори.


                                Поради батькам
1. Не навчивши  спілкуванню і співпраці, ми не навчимо дітей вчитися.
2.Ставимо задачу виховання у дітей культури спілкування:
- слухати кожного, хто говорить;
- учень повинен уміти слухати вчителя (відклади всі справи, вислухати);
- слухати учня (правильно говорить, чи ні, згоден - не згоден, не викрикувати, бути стриманим, а деяким учням бути активнішими);
-вільна праця ефективніша за підневільну ( самостійно виконувати завдання, доказати, що  вже досяг упіху, аналізувати написане, прочитане, почуте;  не вмів – навчився, на мою думку…,  правило говорить…, не  згоден з почутим…  );
- повідомити батькам, що нового дізнався на уроці; це легко чи важко, можу навчити іншого;
- учень повинен бути допитливим, задавати запитання,  сперечатись доводити, мати особисту думку;
3.Формувати самооцінку учня:
- легко – важко
-цікаво – нецікаво
- можу застосувати – не можу застосувати
- не кажу не можу, а кажу навчусь.
4.
Те, що я чую -  забуваю;
Те, що я бачу і чую – трохи пам’ятаю;
 Те, що я бачу, чую, говорю – починаю розуміти;
Те, що я чую, бачу, обговорюю, роблю – набуваю знань і навичок.
Передаю знання іншим,  я стаю майстром.
Ось чому важливо учням коментувати, промовляти, доводити, погоджуватись чи заперечувати, щоб навчитись вчитись.
5.Діти хочуть і чекають правил:
* Правила  (обмежень, вимог, заборон) повинні бути  у житті дитини.
*Правил(обмежень, вимог, заборон)  не повинно бути багато, вони повинні бути гнучкими.
*Батьківські вимоги не повинні вступати в протиріччя з важливими потребами дітей.
* Правила  (обмежень, вимог, заборон) повинні бути узгоджені дорослими між собою.
*Тон повідомлення дружньо – пояснювальний.
*Дитина визиває у вас своєю поведінкою негативні хвилювання, повідомте їй про це.
*Повідомляйте від І особи (мені не подобається…., я не люблю…,мене засмучує...)
*Щоб не виникали проблеми і конфлікти порівнюйте очікування з можливостями  дитини.
*Щоб досягти успіху  будьте послідовні,  це гарно організована, раціональна і систематична робота.






   

Комментариев нет:

Отправить комментарий