Страницы

вторник, 12 апреля 2016 г.

Домашнє завдання: середа, 13.04.2016

Літературне читання: с. 118-119,читати і переказувати.
Математика: №№ 907,908.
У п'ятницю підсумкова самостійна робота по темі "Речення" з української мови.
Міркуємо так:
У саду росте вічнозелений барвінок. с.145, домашнє завдання.

  • У реченні мова йде про барвінок, (що?) барвінок, це підмет, виражений іменником, підкреслюю однією лінією
  • .Барвінок (що робить?) росте, це присудок, виражений дієсловом, підкреслюю двома лініями.
  • Від підмета ставлю питання до другорядного члена речення: барвінок (який?) вічнозелений.
  • Від присудка ставлю питання до другорядного члена речення: росте ( у кому, у чому?) у саду. 
  • У зошиті запис виглядає так:
У саду росте вічнозелений барвінок.
Перша пара завжди підмет і присудок.
Барвінок (що робить?) росте;
барвінок (який?) вічнозелений;
росте (у кому? у чому?) у саду. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий