Літературне читання: с. 118-119,читати і переказувати.
Математика: №№ 907,908.
У п'ятницю підсумкова самостійна робота по темі "Речення" з української мови.
Міркуємо так:
У саду росте вічнозелений барвінок. с.145, домашнє завдання.
Барвінок (що робить?) росте;
барвінок (який?) вічнозелений;
росте (у кому? у чому?) у саду.
Математика: №№ 907,908.
У п'ятницю підсумкова самостійна робота по темі "Речення" з української мови.
Міркуємо так:
У саду росте вічнозелений барвінок. с.145, домашнє завдання.
- У реченні мова йде про барвінок, (що?) барвінок, це підмет, виражений іменником, підкреслюю однією лінією
- .Барвінок (що робить?) росте, це присудок, виражений дієсловом, підкреслюю двома лініями.
- Від підмета ставлю питання до другорядного члена речення: барвінок (який?) вічнозелений.
- Від присудка ставлю питання до другорядного члена речення: росте ( у кому, у чому?) у саду.
- У зошиті запис виглядає так:
У саду росте вічнозелений барвінок.Перша пара завжди підмет і присудок.
Барвінок (що робить?) росте;
барвінок (який?) вічнозелений;
росте (у кому? у чому?) у саду.
Комментариев нет:
Отправить комментарий