Доброго ранку!
Сьогодні вчимося встановлювати зв'язок слів у реченні.
1. Пригадайте: речення це... (закінчена думка). Слова в реченні зв'язуються за допомогою ,,,,
(закінчень і слів - помічників). Деякі учні помилились у тесті. Запам'ятайте ці правила!
2.Відкривайте стор. 84.Читайте правило.
- Отже, якщо слова пов'язані між собою, ти можеш поставити питання від одного слова до іншого. ВЧИСЬ ПРАВИЛЬНО СТВИТИ ПИТАННЯ!
3.Робота з вправою 1.
- Схема покроково вчить встановлювати зв'язок між словами. Завжди починай з головних слів.
4. Запиши у зошит вправу 2 за зразком вправи 1.
КОЖНА ПАРА З НОВОГО РЯДКА.
5. Дивись відео і закріпи свої знання.
tps://www.youtube.com/watch?v=mO24AotHGXc
Зверни увагу і виправ помилки у тесті після перегляду відео.
https://www.youtube.com/watch?v=i27Pswv8g-0
Не лінуйся давати відповіді на питання і оцінювати роботу. Це формує уміння і звичку. Хто це робить, ТОЙ НЕ ЗАБУВАЄ ОЦІНЮВАТИ ПЕРЕВІРНІ РОБОТИ,
Сьогодні вчимося встановлювати зв'язок слів у реченні.
1. Пригадайте: речення це... (закінчена думка). Слова в реченні зв'язуються за допомогою ,,,,
(закінчень і слів - помічників). Деякі учні помилились у тесті. Запам'ятайте ці правила!
2.Відкривайте стор. 84.Читайте правило.
- Отже, якщо слова пов'язані між собою, ти можеш поставити питання від одного слова до іншого. ВЧИСЬ ПРАВИЛЬНО СТВИТИ ПИТАННЯ!
3.Робота з вправою 1.
- Схема покроково вчить встановлювати зв'язок між словами. Завжди починай з головних слів.
4. Запиши у зошит вправу 2 за зразком вправи 1.
КОЖНА ПАРА З НОВОГО РЯДКА.
5. Дивись відео і закріпи свої знання.
tps://www.youtube.com/watch?v=mO24AotHGXc
Не лінуйся давати відповіді на питання і оцінювати роботу. Це формує уміння і звичку. Хто це робить, ТОЙ НЕ ЗАБУВАЄ ОЦІНЮВАТИ ПЕРЕВІРНІ РОБОТИ,
Рижий Д. Все зрозумів.
ОтветитьУдалитьтему разобрала
ОтветитьУдалить