Страницы

среда, 20 мая 2020 г.

20.05.2020,батьківські збори


1. Підсумки навчального року.
2.Організаційні питання.
3. Останній дзвінок у 2 - Б класі.



Зміни свою думку про речі, які тебе засмучують, і ти будеш у цілковитій безпеці.
                                                                                                                                                                                  Марк Аврелій
Якщо запастися терпінням і проявити старання, то посіяне насіння знання неодмінно дасть добрі сходи. Корінь навчання гіркий, а плід солодкий.
                                                                                                                                                                                       Леонардо да Вінчі



1. Підсумки навчального року.

Анкета для батьків
Пропонований нижче питальник допоможе вам краще усвідомити ряд важливих моментів у пізнавальному та особистісному розвиткові другокласників, в організації їхньої навчальної
роботи, у власних стосунках із дітьми в ході навчання. 
 Ви познайомитеся з питаннями й, можливо, захочете щось змінити в житті
своєї дитини. Адже час змінюється.

1. Якими словами ви зазвичай зустрічаєте дитину, яка повернулася зі школи:
а) «Що було сьогодні на сніданок?»
б) «Що ти сьогодні отримав, яку оцінку?»
в) «Що новенького дізнався сьогодні? Чого навчився?»
2. Скільки часу витрачає школяр на виконання домашніх
завдань?
а) Не більше 1 години.
б) Не більше 2 годин.
в) Може просидіти за уроками до пізнього вечора.
3. Наскільки самостійно дитина виконує домашні завдання?
а) Працює переважно сама, ви лише перевіряєте роботу.
б) Завдання з одних предметів виконує самостійно, з інших — потребує додаткової допомоги з вашого боку.
в) Ви робите уроки разом із дитиною від початку й до
кінця.
4. Наскільки добре дитина розуміє ваші пояснення?
а) Розуміє швидко, ви легко можете пояснити їй будьякий матеріал.
б) Розуміє не завжди, інколи доводиться витрачати багато часу й сил для пояснення зовсім простих речей.
в) Майже ніколи вас не розуміє.
г) Краще розуміє пояснення інших родичів (батька, бабусі тощо), ніж ваші.
5. Як ви думаєте, чому ваш малюк ходить до школи?
а) Йому подобається вчитися, він любить думати, самостійно розв’язувати важкі завдання.
б) Йому цікаво дізнаватися в школі про щось нове.
в) Любить отримувати хороші оцінки.
г) Усі ходять до школи, тож і він ходить.
д) Боїться, що буде покараний, якщо не піде до школи.
е) Інша відповідь.
6. Як ваша дитина повідомляє вдома про отриману погану
оцінку (вербальну) чи вчинок?
а) Говорить сама, по-діловому й відверто.
б) Розповідає лише тоді, коли спеціально про це запитати.
в) Не говорить, ховає щоденник, може стерти оцінку.
г) Розповідає лише бабусі (дідусеві), але не вам.
д) Вона ніколи не отримувала поганих оцінок чи зауважень.
7. Чи є у вашого другокласника улюблений шкільний предмет?
а) Є, найбільше любить математику; вважає, що математика розвиває розум.
б) Є кілька предметів, яким рівною мірою надає перевагу (серед них називає математику, українську мову,
читання, іноземну мову).
в) Улюблені предмети: співи й малювання (або фізкультура).

г) Інша відповідь.

Мабуть , у зв'язку з карантином , Ви зробили певні висновки. Проаналізуйте помилки і до 3 класу йдемо зібраними, впевненими, готовими підніматися сходинками знань . І ще раз зверніться до пам'ятки.

           
                                              Пам’ятка для батьків

                                  «Як допомогти дитині добре вчитися?»

1. Поговоріть із дитиною про її ставлення до навчання: чому вона вчиться, чого боїться найбільше (розчарувати батьків, зробити помилку, не отримати бажаного результату тощо).
2. Розвивайте її пізнавальні інтереси, її потреби в інтелектуальній активності.
3. Розкажіть їй, що оцінка, яку вона отримує, не так важлива, як важливо те, про що вона дізнається. Про оцінки забудуть, а знання залишаться.
4. Відзначайте її досягнення, акцентуючи увагу не на оцінці, а на отриманні знання, уміння. Дитина повинна відчути, що не оцінка відіграє вирішальну роль, а те, за що вона її отримала.
5. Розкажіть їй, як багато вона може пізнати в школі і як цікаво буде з кожним роком набувати все нових і нових знань.
6. Учіть дитину планувати свою діяльність. Якщо вона навчиться ставити перед собою конкретне завдання, то це спонукатиме її до діяльності.
7. Заохочуйте будь-які її починання, навіть якщо результатн е буде миттєвим.


Шановні партнери, підсумки  цього року Вам відомі, як ніколи! Адже ви стали
повноправними учасниками навчального процесу. Добре побачили і успіхи, і прогалини. Але не біда! Виправляємо помилки і рухаємося далі!
На що хочу звернути Вашу увагу:
1. Без бажання немає навчання! За літо мотивуйте дітей.
2.Самостійність! Малими кроками, щодня, розвивайте самостійність дітей.
3. Виховуйте наполегливість у подоланні труднощів, рішучість довести почате до кінця.
4.Вчіть дітей не боятися помилок. адже усвідомлену  помилку завжди можна відкорегувати і виправити.
5.Вдосконалюйте навички читання щодня до 30 хвилин. Читаємо книжки за інтересом.
6. Підтримуйте дитину в її бажанні досягти успіху.
7. Щодня знайдіть час для спілкування з дитиною, серйозно ставтесь до її успіхів і до труднощів.
8. Розвивайте навички концентрації та стійкості уваги за допомогою вправ.
9.Розвивайте зорову і слухову увагу, запам'ятовування предметів.
10. Розвивайте почуття впевненості та навички колективної діяльності.
11.Формуйте почуття відповідальності за прийняття рішень.
12. Формуйте критичне мислення ( критичне мислення розглядається як науковий підхід до розв'язання широкого кола  проблем).
13. Формуйте самооцінювання. В кінці кожного уроку я виставляла табличку
та інші.
Але у дітей  не сформована ця звичка. Контрольні роботи прислали майже всі без самооцінювання. Ігнорували, не оцінювали себе. Терміново виправитись!

2.Організаційні питання.


 1). Підручники здавати будемо у серпні. Прохання зберегти їх у належному стані.

2). Свідоцтва досягнень будуть видані до кінця травня.
Якщо буде послаблено карантин з 22.05, то можливо по декілька чоловік будете підходити у клас.
Якщо карантин буде продовжено, отримаєте копію через пошту.
ЧЕКАЄМО НА ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ!
3). Канцтовари на 3 клас без змін, самостійно купуємо.
4). Спортивна форма по сезону.5). Змінне взуття.

3.Останній дзвінок у 2 - Б класі.

Дзвоника  у школі не буде!

 Але ми можемо не порушувати цю  традицію. Якщо  ви скучили то:

створіть відеоролик із привітаннями до останнього дзвоника. Це може бути пісня  чи, може, вдасться відзняти привітання однокласникам. А можливо це малюнок. Лриєднуйтесь, шановні батьки! Дітям буде приємно бодай подумки знову опинитись у школі.  Головне, щоб це об'єднало всіх учасників освітнього процесу та нагадало їм, що вони – команда!

Ваші пропозиції.
З свого боку я виставлю світлини  які нагадають про події 2 класу.

Чекаю ваші ролики, фото  на вайбер, або Ірі (батьківському комітету) до 21.05. до 12 години.

22.05, у п'ятницю, з 10.00  до 11.00  -" Останній дзвінок "у 2 - Б класі у блозі.

 До зустрічі!
 
















Комментариев нет:

Отправить комментарий