То ж працюємо!
*Давай пригадаємо, які слова допомагають описувати предмети?
(слова назви ознаки). Молодці!
*Порівняй два вірші і скажи, які слова використовують поети для опису природи?
«Вже сонечко в море сіда…»
Леся Українка
Вже сонечко в море сіда;
У тихому морі темніє;
Прозора, глибока вода,
Немов оксамит, зеленіє.
На хвилях зелених тремтять
Червонії іскри блискучі
І ясним огнем миготять,
Мов блискавка з темної тучі.
А де корабель ваш пробіг,
Дорога там довга й широка
Біліє, як мармур, як сніг,
І ледве примітно для ока
Рожевіє пінистий край;
То іскра заблисне, то згасне…
Ось промінь остатній! Прощай,
Веселеє сонечко ясне!
На які питання відповідають виділені слова? Це назва...
Прочитай вірш Т.Шевченка і знайди дієслова у цьому вірші.
Тарас Шевченко
СВІТАЄ, КРАЙ НЕБА ПАЛАЄ
...Світає,
Край неба палає;
Соловейко в темнім гаї Сонце зустрічає. Тихесенько вітер віє, Степи, лани мріють, Меж ярами над ставами Верби зеленіють. Сади рясні похилились, Тополі по волі Стоять собі, мов сторожа, Розмовляють з полем. І все то те, вся країна, Повита красою, Зеленіє, вмивається, Дрібною росою, Споконвіку вмивається, Сонце зострічає... І нема тому почину, І краю немає!
Чи допомогли дієслова поетам описати природу?
Прочитай цей вірш у підручнику(стор. 64). Зверни увагу на дієслова.
|
*Випиши дієслова за зразком підручника:
Соловейко (що робить?) зустрічає,
*Продовж завдання.
Давй проведемо дослідження:
* Порівняй вірш і малюнок.
-Як описує природу поет, а як художник? Чи вдалося художнику передати всі дієслова у кольорі?
* Знайди дієслова в переносному значенні. Запиши їх.
Палає,...,...
Молодець!
Самооцінка:
Я добре розумію тему!
Я хочу повернутися і перечитати.
Я хочу звернутися за допомогою,
Я нічого не розумію з теми.
Повернись на початок нашого навчання у блозі і спробуй дати відповіді на тест про дієслово!. Завтра з ним будемо працювати.
Успіхів у навчанні! Пам'ятаєш сьогоднішній мультфільм:
Комментариев нет:
Отправить комментарий