Страницы

понедельник, 23 марта 2020 г.

24.03.2020, математика

1. Прочитай тему уроку.
 - Пригадай компоненти при множенні (множник, множник, добуток).
 -  Пригадай компоненти при діленні (ділене, дільник, частка)
- Що таке  множення? (арифметична дія, за допомогою якої знаходять суму однакових доданків).
2.Зверни увагу на завдання 3, стор.101.
Мудрик запитує, який однаковий доданок? (2)
Доданок 2 взяли 2 рази дорівнює 4.    2*2=4   2*2=4
Доданок 2 взяли 3 рази дорівнює 6.    2*3=6   3*2=6
Доданок 2 взяли 4 рази дорівнює 8.    2*4=8   4*2=8
і так далі читай
 Який перший множник? (однаковий - 2)
 На скільки збільшувався другий множник? (на один, бо в кожному ряду збільшувалось на один доданок 2)
 Яке правило застосували у другому стовпчику, запитує Мудрик?
(Від перестановки множників добуток не змінюється 2*а, а*2).
2. Навчись читати таблицю правильно і завчи її напам'ять.
Говори так: 2 помножити на 2 дорівнює 4.
                     2 помножити на 3 дорівнює 6.
                     2 помножити на 4 дорівнює 8.
                     2 помножити на 5 дорівнює 10.
                     2 помножити на 6 дорівнює 12.
і так далі. Включай таблицю множення в піснях і легко завчи напам'ять.

3. Застосовуючи таблицю розв'яжи задачі.
4. Подумай:  де ти можеш застосувати таблицю множення? Зручно додавати однакові доданки чи замінити їх множенням і завчити напам'ять?
 УСПІХІВ! Тільки завдяки твоєму бажанню і старанню ти легко  опануєш цю тему.

Самооцінка.




Комментариев нет:

Отправить комментарий