Страницы

четверг, 19 марта 2020 г.

Прізвище, ім’я  

      -----------------------------------------------------------------------------------
      ------------------------------------------------------------------------ ----------

      
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Лист самооцінки емоційно-психологічного стану учня






1.На уроці мені було цікаво.
+




2.Своєю роботою на уроці я задоволений (-а).





3.За урок я втомився (-лася).





4.Мій настрій покращився.





5.Мені подобалося працювати з іншим учнем.





Лист самооцінки діяльності учня (вивчення теми)





1.Я активно працював (-ала) на уроці.





2.Я ставив (-ила) запитання про нове, незрозуміле.





3.Я був(була) старанним (-ою).





4.Я самостійно виконував (-ла) завдання.





5.Я старанно виконував (-ла) завдання.





6.Я дотримувався (-лася) правил поведінки під час уроку.





Лист самооцінки засвоєння змісту навчання учнем





1.Я добре зрозумів(-ла) цю тему.





2.Я можу розказати, що я дізнався(-лася) із цієї теми.





3.Я брав(-ла) участь у її обговоренні на уроці.





4.Я ставив(-ла) питання, якщо мені було щось незрозуміло.





5.Я самостійно знаходив(-ла) матеріал із цієї теми.





6.Я підготував(-ла) усне повідомлення з теми.





Лист самооцінки  роботи у групі





1.Я був(-ла) активним (-а) у групі.





2.Я уважно слухав(-ла) інших учнів.





3.Я ставив(-ла) доцільні запитання





4.Я намагався(-лася) відповісти на питання, які в нас виникали.





5.Я не відволікався(-лася) від поставленого завдання.





6.Я висловлював(-ла) свою точку зору.





7.Я пропонував(-ла) ідеї.





8.Я допомагав(-ла) учасникам групи.





У роботі групи мені найбільше за все сподобалося….










Комментариев нет:

Отправить комментарий