Прізвище, ім’я
-----------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
----------
|
Пн
|
Вт
|
Ср
|
Чт
|
Пт
|
Лист самооцінки
емоційно-психологічного стану учня
|
|
|
|
|
|
1.На уроці мені
було цікаво.
|
+
|
|
|
|
|
2.Своєю роботою
на уроці я задоволений (-а).
|
|
|
|
|
|
3.За урок я
втомився (-лася).
|
|
|
|
|
|
4.Мій настрій
покращився.
|
|
|
|
|
|
5.Мені подобалося
працювати з іншим учнем.
|
|
|
|
|
|
Лист самооцінки
діяльності учня (вивчення теми)
|
|
|
|
|
|
1.Я активно працював (-ала) на уроці.
|
|
|
|
|
|
2.Я ставив (-ила) запитання про нове, незрозуміле.
|
|
|
|
|
|
3.Я був(була)
старанним (-ою).
|
|
|
|
|
|
4.Я самостійно
виконував (-ла) завдання.
|
|
|
|
|
|
5.Я старанно
виконував (-ла) завдання.
|
|
|
|
|
|
6.Я дотримувався
(-лася) правил поведінки під час уроку.
|
|
|
|
|
|
Лист самооцінки
засвоєння змісту навчання учнем
|
|
|
|
|
|
1.Я добре
зрозумів(-ла) цю тему.
|
|
|
|
|
|
2.Я можу
розказати, що я дізнався(-лася) із цієї теми.
|
|
|
|
|
|
3.Я брав(-ла)
участь у її обговоренні на уроці.
|
|
|
|
|
|
4.Я ставив(-ла)
питання, якщо мені було щось незрозуміло.
|
|
|
|
|
|
5.Я самостійно
знаходив(-ла) матеріал із цієї теми.
|
|
|
|
|
|
6.Я
підготував(-ла) усне повідомлення з теми.
|
|
|
|
|
|
Лист
самооцінки роботи у групі
|
|
|
|
|
|
1.Я був(-ла)
активним (-а) у групі.
|
|
|
|
|
|
2.Я уважно
слухав(-ла) інших учнів.
|
|
|
|
|
|
3.Я ставив(-ла)
доцільні запитання
|
|
|
|
|
|
4.Я
намагався(-лася) відповісти на питання, які в нас виникали.
|
|
|
|
|
|
5.Я не
відволікався(-лася) від поставленого завдання.
|
|
|
|
|
|
6.Я
висловлював(-ла) свою точку зору.
|
|
|
|
|
|
7.Я
пропонував(-ла) ідеї.
|
|
|
|
|
|
8.Я
допомагав(-ла) учасникам групи.
|
|
|
|
|
|
У роботі групи
мені найбільше за все сподобалося….
|
|
|
|
|
|
Страницы
четверг, 19 марта 2020 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий