Страницы

четверг, 19 марта 2020 г.

Прізвище, ім’я
    
     
Пн

Вт

Ср
Чт

Пт

Читання для себе





1.Я свідомо обираю книжку для читання





2.Я одразу починаю працювати.





3.Під читання залишаюсь на своєму місці.





4.Правильно тримаю поставу, правильно читаю книжку.





5.Під час читання перевіряю, чи все розумію.





6.Я читаю весь відведений час.





Читання для когось





1.Ми дружно і добре працюємо разом.





2.Ми одразу починаємо працювати.





3.Наші очі дивляться у книжку.





4.Ми читаємо почергово (сторінку або абзац).





5.Під час читання ми залишаємось на одному місці.





6.Ми контролюємо свій голос під час читання.





7.Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане.





8.Ми читаємо увесь відведений час!





Слухання





1.Я спокійно беру всі потрібні матеріали.





2.Я одразу починаю працювати.





3.Я весь час залишаюся на одному місці.





4.Я використовую засоби та прийоми для розуміння почутого.





5.Я використовую лише ті засоби і записи, які рекомендує вчитель.





6.Я працюю весь відведений час!





7.Я прибираю всі матеріали на місце.





Робота зі словами





1.Я беру матеріали швидко і тихо.





2.Я одразу починаю працювати.





3.Під час роботи залишаюся на одному місці.





4.Я виконую все правильно і охайно.





5.Я можу використовувати різні словники.





6.Під час роботи я дотримуюсь інструкцій.





7.Я працюю весь відведений час!





8.Я прибираю всі матеріали на місце.





Письмо для себе





1.Я беру матеріали швидко і тихо.





2.Під час роботи я залишаюся на місці.





3.Я одразу починаю працювати.





4.Я застосовую нові слова, вивчені правила і різні типи мовлення.





5.Я працюю весь відведений час!





6.Я прибираю всі матеріали на місце.








Комментариев нет:

Отправить комментарий