Страницы

четверг, 2 апреля 2020 г.

02.04.2020, ЯДС

- Що таке зоопарк? А ти був у зоопарку?

 Стіна слів:

Зоопа́рк (зоологічний парк) — територія, спеціально створена людиною, з будівлями і обладнанням для утримання, збереження, розмноження зникаючих видів та публічного показу тварин. Вживається (особливо в країнах Заходу) також назва Zoo і близький термін зоосад, який був вперше вжитий 1828 року як Лондонський зоологічний сад (англ. London Zoological Gardens), згодом скорочений до zoo.
Зоопарк — одна з унікальних лабораторій зі збереження різноманітності тваринного світу і музей живої природи, створений людиною, має науково-просвітницьке значення.
ЗООЛО́ГІЯ (від зоо… і …логія) – система наук про тварин та їхні взаємозв’язки з довкіллям; частина біології, що досліджує біорізноманіття тваринного світу, систематизує й класифікує його, вивчає будову тіла, індивідуальний та історичний розвиток, закономірності географічного поширення, функціональну біогеоценотичну і біосферну роль тварин. Осн. завдання З. як науки – одержання й узагальнення нових знань про рівні орг-ції та різноманітність тварин, стан тварин. ресурсів, розроблення методів рац. використання та охорони тварин і їхніх угруповань.
Твари́ни (лат. Animalia або Metazoa) — царство переважно багатоклітинних еукаріотичних (ядерних) організмів, однією з найголовніших ознак якого є гетеротрофність (тобто, споживання готових органічних речовин) та здатність активно рухатись. До царства тварин не належать рослини та гриби — теж великі (але не єдині) царства еукаріотів. Втім, існує чимало тварин, що ведуть нерухомий спосіб життя, а гетеротрофність властива також грибам і деяким рослинам-паразитам. У клітинах тварин (як і інших еукаріотів) міститься сформоване ядро.

Здогагався, яка тема уроку?
 1. Прочитай текст біля яблучка (стор. 58).
 2. Завдання №2 повідомить тобі про умови життя у зоопарку. -Що тебе здивувало? Що нового дізналися?
 3. Дай відповідь проблемне запитання завдання №2. Чому? Поясни батькам. 
4. Пригадай з чого починаємо будувати ланцюжок живлення......
Правильно, з рослини.
 Листя салату, ...,....,.... .(продовж ланцюжок сам: хто ким живиться)
5. Подивись відео і подискусуй з родиною, прочитавши завдання №3 .
Дай відпловідь : зоопарки шкідливі для тварин чи ні?
6. Пограй на стор. 38 за зошитом.
7. Підсумуй: що тобі найбільше сподобалося? Чому?
  У тебе виникло бажання стати захисником тварин?
8. Самооцінка.






Комментариев нет:

Отправить комментарий