Страницы

пятница, 17 апреля 2020 г.



Повертаємося ще раз до розв'язування задачі. Всі, кому важко, вмощуємося зручненько, слухаємо уважно!



1. Читай уважно задачу. (стор.115, №4)
2. Читай задачу частинами.
3. Виділяй головняі слова : першого дня;  другого дня; на скільки менше.
4.Запаиши коротку схему


5. Роздивись схему- "дерево" (праворуч від задачі). Вона підказує тобі порядок дій і їх кількість.
- Роздивись уважно схему - "дерево" до задачі (праворуч).
- Скільки дій? (Так , 2).
1). Що знайдемо часткою чисел 6 і 2? (скільки  з'їв другого разу)
2) Що знайдемо різницею чисел 6 і 3? ( на скільки менше з'їв другого разу, ніж першого)
 Ось і склали план розв'язування задачі.  Тут не завадить пригадати правила, які ми нещодавно вивчили:

Якщо сказали у 2 рази менше, виконую дію ділення;
Коли питають на скільки менше, згадай правило: щоб порівняти два числа, від більшого треба відняти менше.

А тепер запиши розв'язання.
- Ти так міркував і записав:


1). 6:2=3(сл.) -  з'їв друго разу.
  2). 6-3=3(сл,) - менше з'їв друго
 разу,ніж першого.

Вираз:
6 - (6:2)=3 -менше з'їв друго разу, ніж першого.
Не забувай писати відповідь.

ПРАЦЮЙ САМ! КОМЕНТУЙ І ВСЕ ВИЙДЕ!

ДО БАТЬКІВ!
Шановні батьки, не робіть роботу за дітей! Заставляйте дітей працювати за цим алгоритмом. Нехай вони промовляють, коментують, складають схему, вирази
самостійно.

Дуже вдячна тим, хто коментує, прохає допомоги. Адже разом легко долати перешкоди!Велике прохання, підкдючитись до коментарів інших дітей в зручний для вас спосіб.За вимогою міністерства, особливо в кінці навчального року , ви зобов'язані надати вчителеві контрольні роботи. Визначіться в який спосіб Вам це зручніше. Ви повинні сфотографувати контрольні роботи і надіслати у вайбер або на електронну пошту вчителю:alla.naum0804@gmail.com


Дякую за розуміння та вимоги часу!
















Комментариев нет:

Отправить комментарий