Повертаємося ще раз до розв'язування задачі. Всі, кому важко, вмощуємося зручненько, слухаємо уважно!
1. Читай уважно задачу. (стор.115, №4)
2. Читай задачу частинами.
3. Виділяй головняі слова : першого дня; другого дня; на скільки менше.
4.Запаиши коротку схему
5. Роздивись схему- "дерево" (праворуч від задачі). Вона підказує тобі порядок дій і їх кількість.
- Роздивись уважно схему - "дерево" до задачі (праворуч).
- Скільки дій? (Так , 2).
1). Що знайдемо часткою чисел 6 і 2? (скільки з'їв другого разу)
2) Що знайдемо різницею чисел 6 і 3? ( на скільки менше з'їв другого разу, ніж першого)
Ось і склали план розв'язування задачі. Тут не завадить пригадати правила, які ми нещодавно вивчили:
Якщо сказали у 2 рази менше, виконую дію ділення;
Коли питають на скільки менше, згадай правило: щоб порівняти два числа, від більшого треба відняти менше.
А тепер запиши розв'язання.
- Ти так міркував і записав:
1). 6:2=3(сл.) - з'їв друго разу.
2). 6-3=3(сл,) - менше з'їв друго
разу,ніж першого.
Вираз:
6 - (6:2)=3 -менше з'їв друго разу, ніж першого.
Не забувай писати відповідь.
ПРАЦЮЙ САМ! КОМЕНТУЙ І ВСЕ ВИЙДЕ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий