https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-140
1. Дивись відеоурок. Повтори питальні речення, факти і думки.
2. Продовжуємо вичати питальні речення , які вживаються в діалозі.
3. Пригадайте, що таке діалог.
Діало́г (або діялог[1], грец. Διάλογος — «розмова») — двосторонній обмін інформацією (розмова, спілкування) між двома або більше людьми (або у технічній мові — людиною та ЕОМ) у вигляді питань та відповідей.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3
4 Відкривай стор. 77.
- Прочитай автора тексту. Федр. (Зноска говорить, що це ....). так це давньоримський байкар.
Про Федра
Давньоримський байкар Федр ( бл. 15 р. до н.е. - бл. 70 р. н.е.) за походженням був греком з Македонії. Ще змалку він потрапляє в рабство. В Римі майбутній байкар виростає і здобуває освіту. Згодом його за певні заслуги імператор Август відпускає на волю.
- Прочитай заголовок."Відповідь"
- Відповідь ми завжди отримуємо на .... (запитання).
- Дай відповідь на запитання біля 1 завдання. Розкажи про ці ситуації батькам.
5 Читай уважно текст, щоб зрозуміти, чому Курча не отримало відповіді на запитання.
Курча просто запитувало, чи заздрило, що у нього чогось немає?
6 Обговорення тексту.
- Чому Курча не отримало відповідь?
- Що заважало курчаті? (Заздрість).
А ти знаєш, що таке заздрість?
Заздрісник - це людина з ненормальною самооцінкою, а вона може бути не тільки завищена, але і занижена. І те й інше виникає ще в дитинстві, а причина тут, як правило, в одному - нестачі батьківської уваги.
Причина заздрості - брак уваги.
- Чи позитивна риса характеру ззаздрість?
- Ти хочеш бути заздрісним, схожим на Курча чи на оцих дітей?
.google.com/search?rlz
У заздрості є два почуття: бажання і злість. Друга дає енергію на досягнення бажаного.
Справлятися із заздрістю глобально допомагає краще розуміння – чого ж конкретно мені не вистачає, коли я дивлюся на цю красиву картинку чужого успіху.
А ще із заздрістю допомагає справлятися здатність випробувати щире захоплення чужим успіхом.
Ілля Манченко – Заздрість пропаща сила
Настали дні безбарвні, сірі,
Дощі скаженно ллють і ллють,
А ми не вмієм жити в мирі,
Весь час нас заздрощі гризуть.
Чому у того хата краща,
А той придбав собі коня?
Ох, заздрість, сила – це пропаща,
Не доведе нас до добра.
Ми заздрим братові і другу,
Сестрі коханій і батькам,
Коли у когось біла смуга,
Зі злобой заздримо в очах.
Ми заздрим будь-якій дрібниці,
Якої в нас іще нема,
Та краще мати вже синицю,
А ніж лелеку в небесах.
Дощі скаженно ллють і ллють,
А ми не вмієм жити в мирі,
Весь час нас заздрощі гризуть.
Чому у того хата краща,
А той придбав собі коня?
Ох, заздрість, сила – це пропаща,
Не доведе нас до добра.
Ми заздрим братові і другу,
Сестрі коханій і батькам,
Коли у когось біла смуга,
Зі злобой заздримо в очах.
Ми заздрим будь-якій дрібниці,
Якої в нас іще нема,
Та краще мати вже синицю,
А ніж лелеку в небесах.
(- Чому це у чаплі довгий дзьоб, а у мене зовсім маленький?)
- Скільки учасників діалогу? (Півень і Курча).
- З чого починається кожне речення діалогу у тексті ( З риски).
-
6.Приготуй зошит і ручку.
- Прочитай завдання біля останньої зеленої крапочки. Придумай три запитанння і запиши у зошит.
.- Який знак поставиш у кінці питальних речень? (?)
- Речення прямої мови завжди починається з... ( риски), не забувай про це.
Міркуй і записуй:
- Чому це у лисиці довгий хвіст, а в мене зовсім короткий?
- Пригадай, як називаються слова:
довгий - короткий
малі - дорослі
м'яка - жорстка
- Так. Це слова протилежні за значенням (антоніми).
7. Прочитай текст в ролях з батьками.
8. Працюю сам: читай текст виразно, з питальною інтонацією.
9.
Тему поняла
ОтветитьУдалитьРижий Д. Тему опрацювали
ОтветитьУдалитьТему опрацював, все зрозумів
ОтветитьУдалить