1. Відкривате стор. 112 за підручником.
2.Читайте тему уроку.
3. Дивись відео, воно допоможе тобі швидко справитись із завданнями стрінки.
4.Виконай завлання 3.
- Яке правило застосували? (переставний закон)
5. Відпочинь.
https://www.youtube.com/watch?v=iXK1ltGfooE
6. Попрацюй з задачею.
- Уважно читай.
- Склади коротку умову.
- Коментуй, про що дізнаєшся.
Міркуємо так:
- На санчатах каталося у 2 рази більше, буду виконувати дію множення (8х2);
- На лижах каталось 8, а на санчатах добуток чисел 8і 2 становить 16. Щоб дізнатись разом, виконую дію додавання (8+ 16).
1). 8х2=16(д.) - каталися на санках.
2).16+8=24(д.) - каталося на лижах і санчатах.
Складаю вираз:
(8х2) +8=24 (д.)
або
8+ (8х2)=24(д.)
Якщо ви так міркували, МОЛОДЦІ!
7.Пригадай компоненти при діях -, +, х, :.
7.А тепер виконай завдання 5.
ЯКЩО ТИ СПРАВИВСЯ З ЗАВДАННЯМИ, УРОК ЗАКІНЧЕНО!
8. Оціни себе.
2.Читайте тему уроку.
3. Дивись відео, воно допоможе тобі швидко справитись із завданнями стрінки.
- Яке правило застосували? (переставний закон)
5. Відпочинь.
6. Попрацюй з задачею.
- Уважно читай.
- Склади коротку умову.
- Коментуй, про що дізнаєшся.
Міркуємо так:
- На санчатах каталося у 2 рази більше, буду виконувати дію множення (8х2);
- На лижах каталось 8, а на санчатах добуток чисел 8і 2 становить 16. Щоб дізнатись разом, виконую дію додавання (8+ 16).
1). 8х2=16(д.) - каталися на санках.
2).16+8=24(д.) - каталося на лижах і санчатах.
Складаю вираз:
(8х2) +8=24 (д.)
або
8+ (8х2)=24(д.)
Якщо ви так міркували, МОЛОДЦІ!
7.Пригадай компоненти при діях -, +, х, :.
7.А тепер виконай завдання 5.
ЯКЩО ТИ СПРАВИВСЯ З ЗАВДАННЯМИ, УРОК ЗАКІНЧЕНО!
8. Оціни себе.
Комментариев нет:
Отправить комментарий