Розпочинаємо урок!
1.Пригадай наші дослідження:
Чи числа 35,7, і 5 утворюють "родину"чисел при множенні?
7х5=35
(Так, утворюють.)
- А тепер подумай, якою дією можна перевірити дію множення?
Ми вже з вами складали 2 вирази на ділення до прикладу на множення.
7х5=35
35:5=7
35:7=5
- Можемо стверджувати, що множення можна перевірити дією ділення?
- Якщо добуток поділити на один множник, отримаємо другий множник.
2. Прочитай завдання 2. Перевір, чи правильне міркування.
3. Відпочинь і повтори таблицю
1.Пригадай наші дослідження:
Чи числа 35,7, і 5 утворюють "родину"чисел при множенні?
7х5=35
(Так, утворюють.)
- А тепер подумай, якою дією можна перевірити дію множення?
Ми вже з вами складали 2 вирази на ділення до прикладу на множення.
7х5=35
35:5=7
35:7=5
- Можемо стверджувати, що множення можна перевірити дією ділення?
- Якщо добуток поділити на один множник, отримаємо другий множник.
2. Прочитай завдання 2. Перевір, чи правильне міркування.
3. Відпочинь і повтори таблицю
4.Обчислюй завдання 4 за зразком.
5. Робота за задачею 4.
- Роздивись уважно схему - "дерево" до задачі (праворуч).
- Скільки дій? (Так , 2).
1). Що знайдемо часткою чисел 6 і2?
2) Що знайдемо різницею чисел 6 і3?
Ось і склали план розв'язування задачі. А тепер запиши розв'язання.
- Ти так міркував і записав:
1). 6:2=3(сл.) - з'їв друго разу.
2). 6-3=3(сл,) - менше з'їв друго
разу,ніж першого.
Вираз:
6 - (6:2)=3 -менше з'їв друго разу, ніж першого.
Не забувай писати відповідь.
6.
Оцінисебе.
Потребую допомоги у розв'язуванні задач.
ОтветитьУдалитьЯ можу працювати краще
ОтветитьУдалитьНе розумію з ким спілкуюся. Пишіть у коментарі прізвище, будь ласка. Дякую.
УдалитьПотрібна допомога при розв'язуванні задач.
ОтветитьУдалитьПотребує допомоги у розв'язуванні задач
ОтветитьУдалить