Розпочинаємо уроки!
1 Відкрий підручник на стор. 81.
- Прочитай тему уроку.
- А тепер прочитай речення:
В акваріумі плавала золота рибка.
Давай проведемо мовне дослідження:
Давай проведемо мовне дослідження:
- Чому підкреслили і виділили плавала рибка.
Пригадай алгоритм:
- про кого йде мова у реченні? ( про рибку)
- що робила рибка? (плавала)
Так. Це головні слова речення. І деякі учні в тесті допустили помилку.
ПЕРШЕ головне слово підкреслюємо однією рискою
ДРУГЕ головне слово підкреслюємо двома рисками.
Відпочинь.
Запитання 8
Знайди головні слова слова у цьому реченні.Маленька Марійка малює квіти.
- Про кого йде мова? Про Марійку.
- Що робить Марійка? Малює.
Правильна відповідь: Марійка малює.
2. Читай правило на стор. 82. Запам'ятай і завжди працюй за схемою ( під правилом). Став запитання до головних слів.Правильна відповідь: Марійка малює.
ПЕРШЕ головне слово підкреслюємо однією рискою
ДРУГЕ головне слово підкреслюємо двома рисками.
Відпочинь.
Микита тему зрозумів добре
ОтветитьУдалитьПоліна зрозуміла
ОтветитьУдалитьтема понятна
ОтветитьУдалитьТему зрозуміла добре.
ОтветитьУдалитьТему зрозумів.
ОтветитьУдалитьТему зрозумів
ОтветитьУдалитьТему зрозуміла. Видренко Даріна
ОтветитьУдалить