Страницы

среда, 22 апреля 2020 г.

22.04.2020, ЯДС

Відгадай загадки


* * *
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)





* * *
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)

* * *
Я веселенький звірок,
Плиг з ялинки на дубок.
(Білка)
- Про кого будемо вести дослідження?  (звичайно, про тварин)
- Дивись уважно відео.       


- Розкажи, що для тебе було цікавим, новим?
- Що найбільше здивувало?
1.Попрацюй з підручником на стор.72.
2. Читай інформацію вгорі біля яблучка.
- Чому тварини линяють?
3. Роздивись світлини завдання 1 і досліди зміни, які відбулись взимку і навесні.
4. Читай  інформацію біля яблучка завдання 1.
- Що нового дізнався про життя тварин? Розкажи батькам.
А що для тебе було нове, цікаве?
5 Ти вже багато дізнався на уроці про звірів. Спробуй свої сили. Прочитай описи звірів у завданні 2 і відгадай їх.
6. Перевір себе:

 Іноді в норі поселяються і інші тварини, наприклад, лисиця. Борсук відноситься до такого сусідства відносно спокійно. Але якщо сусід йому набридає, борсук без особливих труднощів виганяє непроханих гостей.
http://cytoplazma.ru/ssavci/borsuk_zvichayniy.html

ХВІСТ – КЕРМО І БАЛАНСИР

Зберігати рівновагу хвіст допомагає багатьом тваринам, що лазять по деревах. Білка, сіра, довгохвості напівмавпи, пробираючись по гілках, користуються хвостом, як балансиром.
https://profmeter.com.ua/




7. Попрацюємо з зошитом за стор.47.Завдання 1 - 3.
1. З'єднай частини тіла тварин  та їхні назви.
2. Розмалюй тварин ідай відповіді на запитання.
3. Намалюй і підпиши ланцюжок живлення.









8.


9. Оціни свої знання.




1 комментарий: