Страницы

среда, 15 апреля 2020 г.

15.04.2020, укр.мова


Приєднуйтесь, школярики! Бо і звами може трапитися загадкова історія, як з Максимком! Цікаво?

1. Відкривайте підручник на стор.73




- Читайте тему уроку.
- Так, продовжуємо тему "Речення" Пригадай, які бувають речення?


Читаючи текст, звертай увагу на речення, бо в кінці тексту будуть завдання, з якими ти можеш познайомитись перед читанням.

2. Працюю сам. Прочитай текст "Загадкова історія"Дмитра Кузьменка.
3.Робота з текстом.
- Визнач  тему і головну  думку тексту.

https://www.google.com/search
Тема тексту — це його зміст, те, про що (або про кого) в ньому йдеться. Кожен текст складається з кількох змістових частин, кожну з яких утворено з кількох речень. Така змістова частина тексту становить абзац.

Головна думка тексту — те, заради чого створено текст (задум його автора), те, до чого він закликає, що схвалює, що заперечує, від чого застерігає, тобто висновок, який випливає зі сказаного або написаного. Здебільшого текст має заголовок, який виражає його тему або головну думку.
- Що тебе вразило найбільше?
- З якою метою Дмитро Кузьменко написав текст? До чого він тебе закликає?
- Визнач місце і час подій.
- Яку проблему вирішила вчителька?
- А  з тобою траплялась така історія?
- Чому вчить тебе це оповідання?
4. Переглянь текст. 
- З яких частин складається текст. (вчора ви повинні були скласти текст - опис, перевір, чи у вас  три частини ).
- У якій частині розгортаються основні події?
- Чи вдалося пані Ксенії спонукати до роботи Максима?
- Зрозумів він, чому завдання зникають? 
- Стало хлопчикові соромно?
-Хотів би ти бути схожим на героя оповідання? 
5.Дайте відповіді  після тексту "Чому?"
ВІДПОЧИНЬ.



6.Відкривай зошит і випиши три  РОЗПОВІДНІ речення (повернись до завдання на початок уроку).
7. Вибіркове читання. 
-Знайди опис домозава у тексті.
8. Усно опиши домозава.
Домозав - це зубастий монстрик. Він... (продовжуй сам  описувати за допомогою прикметників).
9.Запиши 4  речення, які відповідають змісту тексту (третя зелена краполчка.
10. Щоб правильно виконати останнє завдання первір себе за тестом.


Тема "Частини мови"
Начало формы
1. На яке питання відповідає дієслово НАПИШУ?
o     а) Що зробив?
o     б) Що зроблю?
o     в) Що робить?
2. Знайди іменники
o     а) весна
o     б) квітнуть
o     в) кульбабки
3. Вибери варіант, де написано тільки прийменники (службові слова).
o     а) В,на,під,хліб
o     б) По, перед, під, через,в,на
o     в) Великий,смачний, білий
4. Яке дієслово можна вставити замість крапочок щоб не порушити зміст речення?Хлопчик .... смачне морозиво. *
o     а) П'є
o     б) Ріже
o     в) Їсть
5. На які питання відповідають прийменники?
o     а) Який? Яка?Яке?
o     б) Що робить?
o     в) Не відповідають на питання.
6. В якому реченні найбільше прийменників? *
o     а) Юля бігала по майданчику, каталася
o     б) Оля з Анею пішли до школи.
o     в) Дівчинка йшла до школи з великим портфелем через вулицю, між будинками.
Конец формы



Ключ тесту: 1б, 2 а,б. 3 б, 4в, 5в. 6в.




11. Працюю сам. Спиши перше речення і підкресли дієслова.
12.











4 комментария: