Доброго ранку, школярі!
1. Пригадайте, що таке прямокутник?
2. Пригадай. Що таке периметр? Дивись наступне відео 2 хв 27 с
3. Так, ми з тобою знали вже, що це сума довжин усіх сторін і виконували дію додавання.
Давай дослідимо.
Сторону а взяли 2 рази + сторону b взяли 2 рази, от і заміни додавання множенням.Або можна до довжини додати ширину і помножити на 2.
Молодці!
4. Відпочинь!
5.. Навчись знаходти периметр сам за номером 2, 3 стор.підручника 108.
Виходить? Перевір у парі з батьками.
Підсумок.
Про що говорили на уроці? Як обчислити периметр прямокутника? Є лише один спосіб? Перечисли їх.
6.Самооцінювання:
Я добре розумію тему.
Я хочу повернутися і перечитати.
Я хочу звернутися за додатковим поясненням.
Я нічого не розумію з теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий