1. Подивись у віконечко.
- Які змміни ти помітив зміни навесні у довкіллі?
2.Відкривай підручник на стор.66. Читай тему.
3 Дослідження:
Вправа 1. Робота з схемою. Досліди назви місяців.
Весняні місяці. Березень – березол, березозорь (в найсухішу пору березовий ліс підсихав, його спалювали для отримання золи, яку далі використовували як добриво). Квітень – цвітень (саме тоді починають цвісти перші дерева, розквітає весна), лукавець (через примхливу погоду) або снігогон (течуть струмки, забираючи з собою залишки снігу). Травень – травний, травень (час буйного цвітіння трав).
4. Працюй за вправами 2 і 3.
5.Дослідження за вправою 4, стор. 67.
Користуючись схемою виконай кроки, опиши результат. Зроби висновки.
ПЕРЕВІР СВОЇ ВИСНОВКИ, ПЕРЕГЛЯНУВШИ ВІДЕО.
Тепер розумієш, що легше і чому лід плаває?
6. Попрацюй з стор 43 за зошитом.
7.Рефлексія.
Комментариев нет:
Отправить комментарий