Страницы

воскресенье, 12 апреля 2020 г.

13.04.2020, ЯДС





1. Подивись у віконечко.
- Які змміни ти помітив зміни навесні у довкіллі?


2.Відкривай підручник на стор.66.  Читай тему.
3 Дослідження:
Вправа 1. Робота з схемою.  Досліди назви місяців.

Весняні місяці. Березень – березол, березозорь (в найсухішу пору березовий ліс підсихав, його спалювали для отримання золи, яку далі використовували як добриво). Квітень – цвітень (саме тоді починають цвісти перші дерева, розквітає весна), лукавець (через примхливу погоду) або снігогон (течуть струмки, забираючи з собою залишки снігу). Травень – травний, травень (час буйного цвітіння трав).


4. Працюй за вправами 2 і 3.
5.Дослідження за вправою 4, стор. 67.
Користуючись схемою виконай кроки, опиши результат. Зроби висновки.
ПЕРЕВІР СВОЇ ВИСНОВКИ, ПЕРЕГЛЯНУВШИ ВІДЕО.




Тепер розумієш, що легше і чому лід плаває?
6. Попрацюй з стор 43 за зошитом.
7.Рефлексія.

Комментариев нет:

Отправить комментарий