Страницы

четверг, 16 апреля 2020 г.

17.04.2020, ЯДС

- Продовжуємо досліджувати  навколишній світ.
- Відгадай загадки.
*Цілий день працюю в гаї,
Діловито дзьобом б’ю,
Я не цвяхи забиваю,
Я комашок дістаю.

*Крізь зимові заметілі
Пташенята прилетіли.
В них червоні гарні груди –
Ніби яблука усюди
Хтось розвісив у дворі.
Звуться пташки…

*Що це за сіренька пташка?
Ловить гусінь і комашок,
Цвірінчить вона, стрибає,
В теплий край не відлітає.
Цей маленький жвавий хлопчик
Називається…

Про кого будемо вести дослідження?







- Так, сьогодні досліджуємо птахів? 
 - Що ти знаєш про птахів? (поспілкуйся у парі у рідними).
1. Відкрий підручник на стор. 70. Уважно розгляньте схему розподілу птахів за способом пристосування до зими.
- Які бувають птаххи? (осілі, перелітні,, кочові).
2. Завдання 2.
- Користуючись пташиним календарем, назви пташок, які повертаються у березні, квітні, травні.

- А як ти гадаєш, чому в такому порядку  повертаються птахи?
Якщо не знаєш, знайди відповідь у тексті біля яблучка.
3. Послухай спів пташки. Як її звати?




- Вгадав, це шпачок.
- А чи доводилося тобі майструвати шпаківню з татусем чи дідусем? А чому люди будують домівки для пташок?
4. Прочитай завдання 3 і порівняй шпаківню з дуплом.
5. Збудуй шпаківню і повісь у саду, ти будеш спостерігати за шпачками, а ще слухати їх спів.
- Спів яких пташок ти чуєш біля свого будинку?
6. Робота з зошитом.
а) запиши частини тіла птаха.
б) Якщо опис птаха з'єднати    з малюнком важко, то Інтернет прийде тобі на допомогу.



 Тобі доводиться користуватися Інтернетом. Сьогодні поговоримо про скретч.

Загальний опис програми Scratch

Скретч (Scratch) – нова мова та візуальне середовище об‘єктно - орієнтованого
програмування, яка дозволяє легко створювати власні проекти: анімаційні та
інтерактивні історії, ігри, моделі та розміщувати їх в мережі Інтернет.

Головний персонаж (виконавець) — Рудий кіт, який може рухатися,
говорити та думати, змінювати зовнішній вигляд та взаємодіяти з
іншими виконавцями.








Заходь і пробуй свої сили.



Спрайт — двомірне зображення, що застосовується в комп'ютерній графіці.
Частіше за все — растрове зображення, що вільно переміщується по екрану[1]. Спостереження за спрайтом під невідповідним кутом приводить до розкриття ілюзії. Тобто легше за все сприймати спрайт, як проекцію, що переміщуються в просторі так, що різниця не помітна.
https://ru.scratch-wiki.info/wiki/%D0%A1%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B9%D1%82










Комментариев нет:

Отправить комментарий