Страницы

вторник, 14 апреля 2020 г.

14.04.2020. ядс

1 Повідомлення теми уроку.
- Пригадай, які дослідження ви вчора  проводили про весну?
Сьогодн вони вам знадобляться,  ми поглибимо знання і напишемо опис весни.
2.Бесіда про зміни в природі.


— Квітуча, багатоголоса українська весна. Що ж відбувається навколо нас навесні?
• Сонце з кожним днем піднімається вище і все
більше обігріває землю.
• Небо вже не сіре, а голубе. Хмари купчасті.
• 3 приходом весни дерева прокидаються після
довгого зимового сну.
• З'являються перші квіти, повертаються додому
птахи з теплих країв.

3.Народні прикмети.
— Усі ці зміни в природі люди підмічали впродовж дуже багатьох років. І виражені вони у народних прислів'ях. Давайте згадаємо, з якими прислів'ями про весну ми зустрічалися з вами на уроках.
• У березневу днину сім погод на годину.
• На марець виставила баба палець, а він узяв, та
й замерз.
• Минув марець, готуй у поле ярець.
• Березневе тепло мов мачухи добро.
• Від березневих дощів земля квітне.
• Цвітень — переплітень, бо переплітає трохи зими,
трохи літа.
• Теплий квітень, мокрий май —буде хліба урожай.
• Сухий квітень — голодний рік.
• Квітень із водою — травень із травою.
• Весна ледачого не любить.
• Проспиш весною — заплачеш зимою.
• Весна — наш отець і мати: хто не посіє — не буде жати.
4.Словосполучення, які допоможуть тобі будувати речення.
Сонце ( яке?) яскраве, щире, привітне, веселе,тепле...
Небо ( яке?) синє, чисте, безмежне,ясне, бездонне...
Хмарки (які?) білі, легенькі...
День (який?) світлий, довший, сонячний, теплий)
Ніч(яка?) тиха, тепла, к оротша, місячна
Струмочки (які?) дзвінкі, веселі, жваві
Квіти (які?) жовті, білі, тендітні,ніжні
Дерева (які?) зелені, весняні, світлі
Трава (яка?) росяна, молоденька, ніжна, гостра
Птахи (які?) перелітні, співучі
5. Пригадай, з яких частин складається текст? 
Зачин
Основна частина
Кінцівка.
 - Як починається кожна частина? (З абзацу, не забувай про це.)
6.А ще тобі знадобиться план.
            План.
1. Перші ознаки весни.
2. Земля пробуджується від сну
3. Перелітні птахи повертаються додому.

4. Чим мені подобається весна?
7. Самостійна робота. Напиши текст- опис за планом (опис -  допомогають прикметники описувати, зваж на це).
8. Прочитай батькам. Обговори прочитане. Перевір, чи немає помилок.
УСПІХІВ У РОБОТІ!

2 комментария:

  1. Доброго ранку, Сашо! Конкретизуй в чому саме тобі потрібна допомога?
    Ми повторили: з чого складається текст,план подій, опис - за допомогою прикметників.
    Настав квітневий ранок.
    Я до віконечка. Білий сніг на зеленоу листі?! Колючі сніжинки з дощиком.
    Весняне тепле сонечко, визирни! Розтопи сніжок.
    Сашо, знайди прикметники, які допомогли описати ранок.

    ОтветитьУдалить